1 Стан, шляхи й перспективи розвитку сучасної природничо-математичної освіти в Україні.

Гребінь Світлана Миколаївна - КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Зміни в змісті природничої освіти в початкових класах відповідно до концепції нової української школи.


Гребінь Світлана Миколаївна - КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Перспективи розвитку природничої освіти в початкових класах нової української школи.

Дехтяренко Світлана Григорівна - КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя), Сизоненко Ганна Іванівна - КЗ «Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Козацький ліцей» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Екологічна культура як важливий елемент розвитку особистості.

Склярова Ірина Олександрівна - КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя)Михайлова Інна Володимирівна - Запорізька гімназія №71 з поглибленим вивченням іноземної мови Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Якість розвитку знань учнів: критерії та показники.

Павленко Анатолій Іванович - КВНЗ «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Нова українська школа і якісне оновлення природничо-математичної освіти.