5 Інформаційно-комунікаційні технології як засіб підвищення якості природничо-математичної освіти.


Антонченко Марія Олексіївна - КЗ «Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»  (Україна, м. Суми). Підвищення якості знань учнів із застосуванням експертних систем.

Касьянова Олена ЮріївнаБалабинський навчально-виховний комплекс "школа І-Ш ступенів - гімназія "Престиж" Запорізького району Запорізької області (Україна, смт Балабине). Використання програмного комплексу Moodle та сервісу Classroom для реалізації змішаного навчання при вивченні фізики.

Писанко Ігор Васильович - КНМУ «Запорізький методичний кабінет» ЗРР ЗО (Україна, смт Балабине); Касьянова Олена Юріївна -     Балабинський навчально-виховний комплекс "школа І-Ш ступенів - гімназія "Престиж" Запорізького району Запорізької області (Україна, смт Балабине). Використання хмарних технологій в роботі районної методичної комісії вчителів фізики.


Антонченко Марія Олексіївна - КЗ «Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»  (Україна, м. Суми). Використання експертних систем для формування  якісних знань учнів з природничо-математичних дисциплін.

Атаманчук Олександр Михайлович - Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Україна, м. Мелітополь). Контроль успішності студентів
засобами інформаційно-комунікаційних технологій.

Балабанова В.В. - Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Використання хмарних сервісів у навчанні.

Бєльчев Павло Васильович - Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Україна, м. Мелітополь). Дидактичний потенціал QR кодів  у професійній підготовці магістрів математики .

Бражко Олександр Анатолійович, Завгородній Михайло Петрович, Перетятько Вікторія Віталіївна - Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Використання комп’ютерних програм у викладанні хімічних дисциплін у Запорізькому національному університеті.

Грабовський Петро Петрович - КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЖОР (Україна, м. Житомир). Google Classroom як засіб організації хмаро орієнтованого навчального середовища.

Дехтяренко Світлана Григорівна - КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя), Жандарова Лариса Борисівна - Токмацька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 імені Олексія Миколайовича Кота Токмацької міської ради Запорізької області (Україна, м. Токмак)Скворцова Людмила Олександрівна - Токмацька загальноосвітня школа I -III ступенів №5 Токмацької міської ради Запорізької області (Україна, м. Токмак). ІКТ і комп’ютерне тестування в навчальному процесі.

Дехтяренко Світлана Григорівна - КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя),  Ясінська Наталія Володимирівна - Енергодарський навчально-виховний комплекс №5 Енергодарської міської ради Запорізької області (Україна, м. Енергодар). Формування предметних компетенцій при вивчені  хімії в умовах профільного навчання засобами соціальних сервісів та мереж.

Колос Катерина Ростиславівна - КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЖОР (Україна, м. Житомир). Підвищення кваліфікації в комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти як пріоритетна компонента освіти впродовж життя.

Константинова  Світлана  Вікторівна - Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 Мелітопольської міської ради Запорізької області (Україна, м. Мелітополь). Математика + ІКТ = можливість творчо мислити та розвиватися.

Кравець Тетяна Іванівна - КЗ "Запорізький обласний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Захисник" ЗОР (Україна, Запоріжжя). Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики.


Лєвіна Наталія Віталіївна, Ритова Ірина Миколаївна - Позашкільний навчальний заклад «Центр науково-технічної творчості учнівської молоді «Політ» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Якісна модерація проекту «Корисні STREAM-
канікули» - крок до впровадження STREAM-освіти.

Нестеренко Володимир Миколайович - КЗ "Веселівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2" Веселівської селищної ради  (Україна, Запорізька обл., смт. Веселе). Використання інтернет-сервісу LEARNINGAPPS.ORG у розробці інтерактивних вправ для вивчення географії.

Саржевська Людмила Едуардівна - Запорізький державний медичний університет (Україна, м. Запоріжжя). Современные перспективы непрерывного образования в медицине.

Саржевський Сергій Нікодимович - Запорізький державний медичний університет (Україна, м. Запоріжжя). Впровадження курсів за вибором у вищій медичній освіті.

Склярова Ірина Олександрівна - КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Дидактичний аспектможливостей застосування мультимедіа технологій у викладання математики.

Таблер Тетяна Іванівна - Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Україна, м. Мелітополь). Сертифіковані курси «Педагогічний програмний засіб «Конструктор інтерактивних плакатів».

Терещенко Наталя Миколаївна - Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 Бердянської міської ради Запорізької області (Україна, м. Бердянськ). Використання ІКТ на уроках природничо-математичного циклу як засіб підвищення якості навчальних досягнень учнів.

Хосе Італо Кортес - Заслужений Автономний університет Пуебло (Мексика, м.  Пуебло), Алєксєєва Ганна Миколаївна - Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ), Кравченко Наталя Володимирівна - Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Software tools for optimization training content.

Цибульська Тетяна Євгенівна - Запорізький державний медичний університет (Україна, м. Запоріжжя). Особистісно орієнтовані методи навчання в офтальмології.

Шарабарова Світлана Станіславівна - Енергодарський навчально-виховний комплекс №5 Енергодарської міської ради Запорізької області (Україна, м. Енергодар). Формування самоосвітньої компетентності учнів при вивченні біології засобами ІКТ.